کد خبر: ۸۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱
شرکت خودروسازی ولوو امسال قصد دارد به عنوان نخستین شرکت معتبر، خودروهای ساخت خود را که در چین تولید کرده است در بازار آمریکا به فروش برساند.

به گزارش تجارت آنلاين به نقل از تسنيم، شرکت خودروسازی ولوو امسال قصد دارد خودروهای سدان سایز متوسطی که در چنگدوی چین تولید کرده است را در بازار آمریکا به فروش برساند. مدیران گروه هولدینگ ژجیانگ گیلی که اکنون شرکت مادر ولوو محسوب می شود می گویند نام این مدل اس 60 ال خواهد بود.
ولوو تولید این مدل در چین را در پایان سال 2013 برای عرضه در بازار چین آغاز کرد. ولوو انتظار دارد امسال 1500 دستگاه خودروی اس 60 ال تولید شده در چین را به آمریکا منتقل نماید. در صورت اجرایی شدن این طرح، این اولین باری خواهد بود که یک شرکت معتبر خودروسازی تعداد قابل توجهی از خودروهای تولید شده خود در چین را به بازار آمریکا انتقال می دهد.
اما باید دید که آیا ولوو، به عنوان شرکتی که خودروهای ایمن ارائه می دهد معروف است، می تواند خودروهای تولید شده خود در چین را بفروشد؟ این در حالی است که میزان فروش شرکت ولوو در آمریکا در سال های 2013 و 2014 به ترتیب 10.1 و 7.9 درصد کاهش یافته است. میزان فروش خودروهای ولوو در سال 2012، 1.3 درصد افزایش داشت.
با توجه به وضعیت نامطلوب ولوو در بازار آمریکا، انتظار می رود که این شرکت امسال بودجه بازاریابی خود در آمریکا را دو برابر نماید، اما این احتمال با گزارش های مربوط به کاهش شدید حضور شرکت ولوو در نمایشگاه های خودرو ناسازگار است. ولوو امسال تنها در یک نمایشگاه خودرو در آمریکا شرکت خواهد کرد. این نمایشگاه از فردا در دیترویت آغاز می شود.
هدف گذاری ولوو برای امسال در بازار آمریکا، 78 هزار دستگاه اعلام شده است. ولوو قصد دارد تا سال 2018 به رقم فروش 100 هزار دستگاه برسد.
هاکان ساموئلسون، مدیر اجرایی شرکت ولوو در این باره گفت: «ما باید در زودترین زمان ممکن مجددا به بالای 100 هزار فروش برسیم... اگر میزان فروشمان کمتر از این رقم باشد، فراموش خواهیم شد.»

نام:
ایمیل:
* نظر: