کد خبر: ۸۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
مهدی محمدی فاضل به عنوان کارفرما با 15 سال سابقه فعالیت در حوزه صنایع معدنی و تولیدی، در خصوص اجرای قانون بخشودگی جرایم بیمه ای از سوی تأمین‌اجتماعی، گفت: اجرای این طرح مساعدت بزرگی به کارفرمایان در پرداخت بدهی هایشان است و برای کارگاه‌هایی که از نظر مالی دچار مشکل هستند، بسیار راهگشاست.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، وی اظهار داشت: تعداد زیادی از کارفرمایان، پیمانکاران و فعالان اقتصادی امکان پرداخت حق بیمه سازمان تامین اجتماعی در مهلت قانونی را به دلیل شرایط حاکم بر اقتصاد کشور ندارند و متحمل جرائم سنگینی شده‌اند.
وی افزود: بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان، موجب به حداقل رساندن شرایط بحرانی تولیدکنندگان و افزایش روند فعالیت آنها می‌شود.
این کارفرمای نمونه تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی با ارائه خدمات مناسب‌تر و حمایت همه جانبه از کارفرمایان به‌ویژه بخشودگی جرایم مالی آنها، آرامش روانی را در حوزه‌های مختلف اقتصادی ایجاد می کند.
محمدی فاضل تاکید کرد: فرصت کارفرمایان در زمینه بخشودگی جرائم بیمه‌ای امر مغتنمی است که باید نهایت استفاده را داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: