کد خبر: ۸۳۰۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
ایرانسل و سازمان تبلیغات اسلامی، همکاری‌های خود را در حوزه تولید محتوا برای فضای مجازی با محوریت جوانان، توسعه می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی ایرانسل، ۲۷ شهریور ماه، دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل و حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی نشستی در خصوص همکاری‌های دو طرف، در زمینه تولید محتوا برای فضای مجازی با محوریت جوانان، گفت و گو کردند.
طی این نشست که در محل کار حجت الاسلام محمد قمی برگزار شد، مدیرعامل ایرانسل ضمن تأکید بر لزوم توجه، سرمایه گذاری و اختصاص منابع به موضوع فضای مجازی گفت: «ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای کشور نیازمند همراهی مجموعه‌های بزرگ و خوبی مثل سازمان تبلیغات اسلامی برای فعالیت هرچه گسترده‌تر در زمینه‌های محتوایی فضای مجازی است.»
وی ادامه داد: «ایرانسل آمادگی همکاری کامل با مجموعه فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی را دارد تا شرایط برای تأثیر گذاری بر جامعه مهیاتر شود.»
همچنین رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به لزوم فعالیت بیشتر در حوزه فرهنگ سبک زندگی گفت: «سازمان تبلیغات اسلامی ظرفیت‌های زیرساختی مناسبی دارد که آماده به اشتراک گذاری آن است تا فایده و خیر آن به مردم برسد.»
طی این نشست طرفین در خصوص کلیات زمینه‌های همکاری به تفاهم‌های اولیه رسیدند تا پس از انجام کارشناسی‌های لازم در کارگروه‌های تخصصی، درباره زمینه‌های همکاری آتی، در نشست بعدی، تفاهم نامه‌ نهایی امضا شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: