کد خبر: ۸۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
حیدری که در این بازدید حجتی معاون مدیرعامل در امور توسعه بازار و شبکه، اسلامی معاون مدیرعامل در بیمه های عمر و سرمایه گذاری، وی را همراهی می‌کردند، با کارکنان این شعبه دیدار کرد و در جریان عملکرد آنها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه کارآفرین، طی این بازدید مدیرعامل و هیأت همراه که در روز سه شنبه 26 شهریورماه صورت گرفت، در یک نشست کاری با رئیس و معاون شعبه، عملکرد نیمه اول سال شعبه، و آمار های مربوطه مورد بررسی قرار دادند.
هیأت بازدید کننده، به خدمت رسانی هر چه بهتر به بیمه گذاران، بهره برداری از باشگاه مشتریان و حضور موثر در دومین جشنواره فروش که از اول شهریور ماه آغاز شده است، اشاره کردند و نحوه دستیابی به اهداف تعیین‌شده طبق برنامه‌های سال 1398 مورد بررسی قرار دادند و راهکارها و پیشنهادهای لازم را در خصوص موارد مطرح‌ شده بیان کردند.
بر اساس این گزارش محمدرضا افخمی رئیس، ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل و معاونین شرکت، مسائل و مرتبط با شعبه خود را مطرح کردند و مدیرعامل و هیأت همراه راهکارهای لازم را در خصوص موارد طرح ‌شده در جلسه ارائه دادند.
حیدری پس از پایان جلسه کاری در جمع همکاران شعب سمنان حاضر شد و با یکایک همکاران شاغل در این شعبه گفتگو کرد.
لازم به ذکر است که در جریان این بازدید، همکاران شعبه سمنان با خوشامدگویی به مدیرعامل و معاونین حضور آنان را مایه دلگرمی و انگیزه بیشتر کاری عنوان کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: