کد خبر: ۸۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
مدیر عامل مخابرات با بیان اینکه برخی موانع مالی و ساختاری پیش پای مخابرات‌های استانی است، گفت: می‌دانیم که استان‌ها حدود ۷۰۰ میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکارند.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از تسنیم؛کاظم ابراهیمی صدرآبادی در ارتباط با وضعیت نامطلوبی که مخابرات‌های استانی در حال دست و پنجه نرم کردن با آن هستند و بعضا پیمانکاران نیز مشکلاتی دارند، اظهار کرد: وجود موانع در مسیر کاری هر سازمانی امری طبیعی است اما دغدغه مسئولان باید رفع سریع مشکلات باشد.


وی عنوان کرد: شرکت‌های مجموعه مخابرات باید با درایت، برنامه‌های تنظیم شده در هلدینگ را در استان‌ها پیاده‌سازی کنند.


او افزود: تفاوت عملکرد مخابرات استان‌ها ناشی از عملکرد مدیریت است و البته موانع مالی، ساختاری، مدیریتی و قوانین و مقررات هم پیش پای آنهاست که باید رفع شود.


مدیر عامل مخابرات ایران گفت: ما در این دوره دنبال حل مسائل مالی هستیم و می‌دانیم که استان‌ها حدودا 700 میلیارد تومان به پیمانکاران و 700 میلیارد تومان دیگر به مخابرات ایران بدهکار هستند.


مدیر عامل مخابرات ایران همچنین در ارتباط با چشم‌انداز مخابرات در نسل‌های جدید ارتباطی نیز عنوان کرد: قطعا با ورود به شبکه‌های نسل سوم و بالاتر ارتباطی و گسترش شبکه وای‌فای بر بستر تلفن ثابت، آینده خوبی در انتظار ماست.


وی ادامه داد: با فناوری وای‌فای بر بستر تلفن ثابت می‌توانیم به تحول این عرصه امیدوار باشیم.


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: