کد خبر: ۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فعالیت بیش از 100 هزار تعاونی در کشور خبر داد.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از ایسنا، حمید کلانتری در نشست شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی با معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور ما نیاز به کمک و همکاری دارد، گفت: کشور در دوره‌های قبل دچار سوء تدبیرهایی شده که ضربه‌های زیادی را کشور متحمل شده و آنگونه که بایسته و شایسته بود حرکت خوبی را در مسیر توسعه کشور نداشتیم.

وی اظهارکرد: دولت تدبیر و امید دارای اعتبار اجتماعی و بین‌المللی خوبی است و باید به گونه‌ای بر منابع اقتصادی مدیریت داشته باشیم که اقتصاد پایدار داشته باشیم.

معاون وزیر امور تعاون، کار ورفاه اجتماعی یکی از بخش‌های اصلی اقتصاد پایدار را بخش تعاون دانست و افزود: بخش دولتی، خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد از ارکان موثر بر اقتصاد کشورها هستند و تعاونی‌ها پل ارتباطی بودن این سه بخش هستند.

کلانتری از فعالیت بیش از 100 هزار تعاونی در کشور خبر داد و افزود: مدیریت در تعاونی‌ها باید قوی باشد چراکه مدیریت خوب در تعاونی‌ها باعث رونق آنها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وابستگی تعاونی‌ها به بخش دولتی نباید پررنگ باشد، گفت: وابستگی کارآیی و رشد را پایین می‌آورد و استقلال نیز باعث رشد تعاونی‌ها می‌شود.

معاون وزیر امور تعاون، کار ورفاه اجتماعی با بیان اینکه در تعاونی‌ها باید توسعه همکاری‌های بین بخشی وجود داشته باشد، گفت: بازرایابی یک ضرورت قطعی برای تعاونی‌هاست.

کلانتری در خصوص مسائل و مشکلات تعاونی‌های استان نیز تصریح کرد: 70 درصد مشکلات و مسائل تعاونی‌ها در داخل استان قابل حل است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار