کد خبر: ۸۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
پیرو برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک قوامین (وابسته به بانک سپه) ؛ طی مراسمی در تاریخ 98/7/3 دکتر علی ابدالی به عنوان مدیرعامل جدید بانک قوامین معرفی و منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قوامین ، دراین مراسم که با حضور اعضای جدید هیأت مدیره ی بانک دکتر مصطفی پرتوافکنان ، جعفر اسدی ، دکتر علی ابدالی ، دکتر جمال بحری ثالث و اعضای هیأت عامل بانک برگزار شد ، دکتر مصطفی پرتو افکنان رئیس هیأت مدیره ی بانک در سخنانی با قدردانی از مدیریت شایسته ی دکترغلامحسن تقی نتاج و همراهی همه جانبه ی وی با اجرای طرح اصلاح ساختار نظام بانکی ، دکتر علی ابدالی را به عنوان مدیرعامل جدید بانک معرفی کرد.
دکتر مصطفی پرتوافکنان ضمن تعزیت ایام سوگواری اباعبدالله (ع) ، ماه محرم را ماه رشادت و گذشتن از دنیا برای استمرار حکومت حقه ی اسلامی دانست.
وی تغییرات در سازمان را لازمه ی پویایی و نوشوندگی خواند و تصریح کرد: بانک سپه در آینده قطعاً با بهره گیری از توانمندی ها و ظرفیت های نیروی انسانی بانک های ادغام شونده، بانک قدرتمندی در عرصه اقتصادی با مأموریت های خاص خود تبدیل می شود .
پرتوافکنان در توصیف عملکرد مطلوب دکتر تقی نتاج در دوره ی مسئولیتشان یادآور شد: اجرای روان و سریع فرایندهای مورد انتظار در طرح اصلاح ساختار نظام بانکی در درون سازمان و تحقق اهداف تعریف شده نشان از همراهی بسیار خوب ایشان در اجرای مراحل مختلف ادغام بوده است.
وی در ادامه دکتر علی ابدالی را عضو فعال و با تجربه و از مدیران متخصص و توانمند بانک قوامین دانست و برای ایشان در سمت جدید آرزوی توفیق کرد.
بر پایه ی این گزارش دکتر غلامحسن تقی نتاج نیز در سخنانی ضمن تبریک به اعضای جدید هیأت مدیره و آرزوی موفقیت برای آنان یادآور شد آنچه امروزبه عنوان بانک قوامین (وابسته به بانک سپه) وجود دارد مرهون تلاش همکاران این مجموعه است چه کارکنان فعلی و چه کسانی که در مقاطع گذشته از این سازمان جدا شده اند .
مدیر عامل سابق بانک قوامین در سخنان خود یاد آور شد : اصلاح ساختار نظام بانکی زمانی به طور کامل محقق خواهد شد ؛ که بانک سپه به عنوان بزرگ ترین و قدرتمند ترین بانک ایران معرفی شود.
این گزارش حاکی است در ادامه ی این مراسم دکتر علی ابدالی مدیر عامل جدید بانک طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس و تشکر از اعتماد مراجع محترم تصمیم گیرنده در بانک سپه خصوصا دکتر پرتوافکنان به توانمندی ها و ظرفیت های مدیریتی بانک قوامین ، مقوله ی تغییر را نو اندیشی و بازاندیشی و ضرورت رشد و بالندگی سازمان خواند.
وی در ادامه به موضوع ادغام اشاره و تأکید کرد : ما کاری با "چرایی" ادغام نداریم آن چه با آن روبرو هستیم "چگونگی" ادغام است . اکنون مقصد ، هدف و مسیر مشخص است . هدف ، ادغام؛ مقصد ، بانک سپه و مسیر یا استراتژی کلان چارچوب طرح کلی ادغام است پس در سطح کلان تکلیف روشن است اما در سطح خرد (بانک) با مسائلی روبرو هستیم که نیاز مند استراتژی و برنامه است .
البته برنامه های کوتاه مدت و میان مدت را در دست اقدام داریم که در فرصت مناسب ابلاغ و تبیین خواهد شد وی افزود : روح حاکم بر این برنامه ها در سه مؤلفه رشد ، تثبیت و کاهش خلاصه می شود . رشد منابع و مشتریان ، تثبیت موقعیت شغلی کارکنان و تقویت روحیه ی کاری آنان و کاهش اندازه ی سازمان از نظر دارایی های غیر مولد و شرکت ها .
وی در پایان ضمن اشاره به اینکه باید انگاره های ذهنی خود را نسبت به مفهوم ادغام تغییر دهیم و آن را آغازی برای نشان دادن قابلیت ها و میدانی برای ارائه ی توانمندی ها بدانیم ؛ اظهار امیدواری کرد : با رهنمودهای هیأت مدیره ، همراهی همکاران بانک ، کوشاتر و با انگیزه تر از گذشته و با همدلی و همزبانی هم چنان خدمت رسانی به مشتریان را ادامه دهیم.
شایان ذکر است دکتر علی ابدالی با بیش از 17 سال فعالیت در حوزه ی بانکی دارای سوابق ذیل در کارنامه ی خود می باشد:
• دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه تهران
• عضو هیأت علمی دانشگاه
• تألیف دو جلد کتاب با عناوین "بانک های آینده" و "بانکداری شرکتی "
• تألیف و ترجمه بیش از 40 عنوان مقاله عموماً در حوزه ی نظام بانکی
• مدیر پژوهشی برتر نظام بانکی در سال 1393 در حوزه پول و بانک
• معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک قوامین
• معاونت طرح و برنامه بانک قوامین
• عضو هیأت مدیره بانک قوامین

 

نام:
ایمیل:
* نظر: