کد خبر: ۸۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳
عکاسان و هنرمندان مازندرانی تا ۵ آبان مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره عکس عاشورایی ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد نمایشگاه عکس مازندران در قاب محرم ۲۸ آبان امسال با مشارکت عکاسان و هنرمندان استان و با هدف معرفی آداب و رسوم نقاط مختلف دیار علویان در ساری برپا می‌شود.
پرداختن به صحنه‌های اثرگذار و بی‌نظیر از عزاداری سنتی و اصیل مردم در شهر‌ها و روستاها، فضا سازی محیطی در هیئت‌ها، حسینیه‌ها، مساجد و موکب‌ها، برگزاری نماز ظهر عاشورا، علم گردانی، اطعام، کرب زنی، تشت گردانی، عزاداری قومیت‌های مختلف، تعزیه، نماد‌های عاشورایی که مختص فرهنگ و مردم مازندران از موضوعات آثار نمایشگاه است.
شرکت برای تمامی عکاسان و هنرمندان مازندرانی در این رویداد بزرگ فرهنگی آزاد است و تمامی عکس‌های ارسالی هنرمندان می‌بایست در منطقه جغرافیایی مازندران به ثبت رسیده باشد.
آثار ارسالی می‌بایست کاملا مستند باشد و هرگونه دستکاری، جایجایی عناصر در عکس با نرم افزار‌های رایانه‌ای قابل پذیرش نیست.
حق نشر عکس‌های منتخب، در کتاب نمایشگاه و یا امور مرتبط با این نمایشگاه در دیگر نشریات و فضای مجازی، با ذکر نام صاحب اثر ٬ برای برگزار کننده محفوظ است.
همه شرکت کنندگانی که آثارشان در نمایشگاه راه یابد در صورت چاپ کتاب، ۵ جلدکتاب و گواهی شرکت اهدا خواهد شد.
عکاسان و هنرمندان مازندرانی تا ۵ آبان مهلت دارند آثار خود را از طریق واتساب، تلگرام به شماره ۰۹۰۳۵۷۰۷۵۳۶، از طریق ایمیل به نشانی ershad۹۸mazandaran@gmail.com و یا به دبیرخانه جشنواره عکس عاشورایی واقع در ساری، میدان امام خمینی (ره)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، واحد سمعی و بصری ارسال کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار