کد خبر: ۸۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
بانک آینده، در راستای تحقق اقتصاد دانش¬بنیان و فن‏آورمحور، ظرف مدت چهار ماه، مبلغ 5.000 (پنج هزار) میلیارد ريال، تسهیلات به شرکت¬های دانش¬بنیان اعطا نموده است. این امر پس از انعقاد تفاهم¬نامه همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی، برای تامین مالی شرکت¬های دانش¬بنیان، از طریق اعطای تسهیلات و صدور ضمانت‏‏نامه، صورت گرفته است. .

به استناد گزارش¬های عملکردی سامانه غزال (سامانه مدیریت یکپارچه در خواست¬ها و فرآیندهای ارائه خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی)، تعداد 60 (شصت) فقره تسهیلات با رقمی بالغ بر 5.000 (پنج هزار) میلیارد ريال، توسط بانک آینده، طی مدت چهار ماه گذشته به شرکت¬های مذکور، پرداخت شده است. هم-چنین در مدت مشابه، انواع ضمانت¬نامه¬ها با ارزش ريالی 1.300 (یک هزار و سیصد) میلیارد ريال، با شرایط مناسب و تخفیف‏های کارمزدی ویژه برای شرکت¬های دانش¬بنیان، صادر گردیده است.
بانک آینده، علاوه بر اهتمام جدی برای ارائه خدمات بانکی به شرکت¬های دارای مجوز از معاونت محترم علمی و فن‏آوری ریاست¬جمهوری، به منظور پشتیبانی از تجاری¬سازی ایده¬ها و محصولات نوآورانه و نیز حمایت از زنجیره ایده تا بازار، خدمت نوین دیگری را تدارک دیده است که طی آن نسبت به تامین بخشی از ودیعه اجاره و یا هزینه خرید محل کار برای شرکت¬های شتاب¬¬دهنده/ دانش¬بنیان، اقدام می¬کند.
بانک آینده، قصد دارد؛ با حضور بیش از پیش در حوزه نوآوری¬های نوین و پیشرفته و نیز ایجاد بازار برای شرکت¬های دانش¬بنیان و فن‏آور در عرصه¬های راهبردی، زمینه ظهور بیشتر استعدادها و توانمندی¬های دانش‏آموختگان و نوآوران کشور را، فراهم آورد.

نام:
ایمیل:
* نظر: