کد خبر: ۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
مهمترین عناوین اقتصادی دنیا در ۲۴ ساعت گذشته منتشر شد.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از مهر، مهمترین عناوین اقتصادی دنیا در ۲۴ ساعت گذشته به شرح ذیل است: 

خبرگزاری فرانسه : نرخ بیکاری در استرالیا همچنان با نرخ ۶.۱ درصد به عنوان بالاترین نرخ در یک دهه اخیر برای این کشور محسوب می‌شود.

بلومبرگ : رشد اقتصادی آلمان در سال ۲۰۱۴ میلادی که به رقم ۱.۵ درصد در بخش تولید ناخالص داخلی رسید، در سه سال اخیر به عنوان سریع‌ترین آمار رشد محسوب می‌شود.

یاهو نیوز : چین به منظور به حرکت درآوردن چرخه اقتصادی خود به بانک‌های این کشور ۸.۱ میلیارد دلار اعتبار داد تا به کشاورزان و بنگاه‌های اقتصادی دوباره وام داده شود.

خبرگزاری فرانسه : در کشور زامبیا در ماه دسامبر سال ۲۰۱۴ میلادی به دلیل کاهش قیمت‌ها بر اثر کاهش نقدینگی، رکورد اقتصادی اتفاق افتاد.

شرکاست : رئیس صندوق بین المللی پول گفت، عملکرد انگلیس را در بهبود بخشیدن به وضعیت اقتصادیش تحسین می‌کنیم.  

نیوز نو : دولت بحران زده کروات اعلام کرد: بدهی ده‌ها هزار شهروند تهیدست این کشور را کنار خواهیم گذاشت.

فایننشال تریبون : ایتالیا و سوئیس معاهده تبادل اطلاعات مالیاتی را به منظور جلوگیری از فرار مالیاتی با یکدیگر امضا می کنند.

رویترز : بورس "وال استریت" آمریکا برای پنجمین روز متوالی با کاهش شاخص سهام روبرو می‌شود و علت آن را تاثیر ضعف اقتصاد جهانی بر روی درآمد شرکت‌های آمریکایی نسبت می دهند.

خبر گزاری فرانسه : شرکت خودروسازی" تویوتا" اعلام کرد، تعداد سفارشات این شرکت برای خودروهای با سوخت هیدروژن در نخستین ماه سال ۲۰۱۵ میلادی ۴ برابر کل انتظارات این شرکت در طول یک سال بود.

ایتارتاس : کشور لیتوانی به طور رسمی پول خود را به یورو تغییر داد.

رویترز : باکو قصد دارد کسری بودجه خود را به دلیل تنزل در قیمت جهانی نفت با افزایش مالیات جبران کند.

بلومبرگ : قیمت جهانی مس به کمتر از ۶ هزار دلار در هر تن رسید که این رقم از سال ۲۰۰۹ میلادی به عنوان پایین ترین نرخ برای این فلز گرانب‌ها محسوب می شود.

کریک ریپورتز : یونانی‌ها در ایران کارگاه گردشگری برگزار می‌کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار