کد خبر: ۸۶۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
خزاعی مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان خراسان جنوبی در ديداربا امامي مدير کل آب منطقه اي اين استان، بر همکاري گسترده ميان دو مجموعه تاکيد كرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این دیدار، امامي مديرکل آب منطقه اي استان خراسان جنوبي گفت: بانک قرض الحسنه مهر ايران جايگاه ويژه اي در استان داشته و پرسنل اين سازمان نيز از تسهيلات آن بهره مند شده اند.
وی افزود: این سازمان علیرغم محدودیت هاي بودجه اي، در سال جاري در راستاي حمايت از کارکنان تلاش مي کند تا با کمك بانك قرض الحسنه مهر ايران تسهيلات ارزان قيمت در اختيار آنان قرار دهد.
در ادامه، خزاعی مدیرشعب استان خراسان جنوبی نیز با اشاره به کارکرد هاي قرض الحسنه در پيشرفت اقتصاد، براي حمايت از کارکنان شركت آب منطقه اي اعلام آمادگي كرد.
وی با تاکید بر خدمات الکترونیک بانک افزود: افتتاح حساب و تسهیلات بصورت اينترنتي در حال انجام بوده و نيازي به حضور پرسنل در شعب بانك نمي باشد.طرح هاي حمايتي و اعتبار در حساب جاري و اندوخته اجتماعي از جمله طرح هايي است كه با موفقيت در ساير سازمان ها اجرايي شده و با استقبال كاركنان همچنان ادامه دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: