کد خبر: ۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۲
سرپرست شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ با بیان اینکه تعرفه های کتاب ارزش نسبی خدمات با توجه به تفاهم با آموزش و پرورش در قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان اجرا می شود گفت: توافقات مالی با آموزش و پرورش انجام شده و بیمه شدگان مبالغ بیشتری نمی پردازند.

به گزارش تجارت آنلاین به نقل از ایسنا؛درباره عقد قراردادهای جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان با تعرفه های جدید اظهار کرد: قرارداد جدیدی با آموزش و پرورش بسته نشده است.

وی افزود: بلکه در ابتدای خرداد ماه امسال که قرارداد بیمه تکمیلی با آموزش پرورش به امضا رسید، بندی داشت که در آن تاکید شده بود اگر تعرفه های کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت تصویب و اجرا شود باید بر مبنای آن سرانه ها تغییر یابند.

سرپرست شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ با اشاره به جلسه ای که هفته گذشته با حضور مسئولان آموزش و پرورش برگزار شد گفت: در این جلسه با وزارت آموزش و پرورش برای اعمال تعرفه های کتاب ارزش نسبی خدمات به تفاهم رسیدیم و از همان روز، مکاتبات لازم برای برقراری تعرفه های جدید درمانی انجام شد.

ادیانی در پاسخ به اینکه آیا فرهنگیان باید از این پس مبلغ بیشتری برای بیمه تکمیلی خود بپردازند عنوان کرد: خیر، توافقات مالی با آموزش و پرورش انجام شده و بیمه شدگان بنا نیست مبالغ بیشتری بپردازند، اما تعهدات به روال سابق است.

وی ادامه داد: پوشش بیمه تکمیلی فرهنگیان را به طور جدی پیگیری می کنیم و امیدواریم بتوانیم در اسرع وقت خدمات مناسب به این قشر ارائه دهیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: