کد خبر: ۸۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
فرماندار خلخال گفت: روز ۱۳ آبان روز استکبارستیزی ملت ایران بر علیه سرکرده استکبار در جهان است.

فریدون بابایی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: روز ۱۳ آبان روز تبلور استکبارستیزی ملت ایران و ابلاغ پیام ملت ایران به سرکردگان استکبار است.

وی افزود: روز ۱۳ آبان فقط یک مناسبت نیست بلکه یک روز تاریخی و به یاد ماندنی از افشای شرارت‌های لانه جاسوسی آمریکا و کوتاه کردن دست منافقین داخلی و خارجی از کشور و دخالت آنان در امور ایران است.

فرماندار خلخال به حضور حداکثری مردم شهرستان خلخال در این حماسه ملی اشاره و تصریح کرد: ملت ایران پاسخ قاطع خود را به مستکبران دنیا و جیره‌خواران آنان در منطقه خواهند داد و ثابت خواهد کرد که پای نظام مقدس جمهوری اسلامی و این انقلاب معنوی و الهی ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه این حضور حداکثری خلق حماسه‌ای دیگر و ثبت آن در کارنامه موفقیت‌های ملت ایران در روز ۱۳ آبان است، تاکید کرد: مردم شهرستان خلخال در این راهپیمایی حاضر شده و دلبستگی به انقلاب اسلامی و ولایت و رهبری را به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، راهپیمایی ۱۳ آبان شهر خلخال از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح روز ۱۳ آبان از میدان جانبازان و مخابرات خلخال آغاز و پس از عبور از خیابان امام خمینی(ره) در میدان معلم خلخال پایان خواهد یافت.

انتهای پیام/3463/631

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار