مدیر ارشد مالی ایسوس آقای Nick Wu پس از دریافت نشان, سخنرانی خود را اینگونه آغاز کرد: " ایسوس با شور و اشتیاق, فناوری ها و ابداعات متعددی را برای کاربران در همه جا خلق می کند که ایده های آن از دل فلسفه در جستجوی شگفتی بلند می شود. عنوان هفت سال ارزشمندترین برند تایوانی به طور مداوم، دستاوردی بسیار ویژه است. این دستاورد، تاییدی برای عملکرد ایسوس در پی خلق شگفتی ها در همه ابعاد است. ما امروز را جشن می گیریم و می دانیم که پیگری های ما برای فردایی بهتر ادامه دارد."
ایسوس در سال 2019
ایسوس در سال 2019 به بازه وسیعی از اهداف خود دست یافت. این شرکت توانست تعداد زیادی از جوایز خلاقانه طراحی را از سخت گیرترین رسانه های دنیا به خود اختصاص دهد. مجله Fortune بار دیگر ایسوس را به عنوان یکی از تحسین شده ترین شرکت ها معرفی کرد. در گزارش نشریه Forbes نیز نام ایسوس برای سومین سال متوالی در لیست "محترم ترین شرکتهای جهان" قرار گرفته است. علاوه بر این ها، ایسوس جوایز متعددی شامل 22 جایزه iF Design، 21 جایزه Red Dot Design و 4 جایزه Good Design را در سال 2019 در زمینه طراحی به خود اختصاص داد.
ایسوس در سی سالگی
در کامپیوتکس امسال، آقای Jonney Shih میزبان یک کنفرانس خبری ویژه بود که به مناسبت سی سالگی ایسوس ترتیب داده شده بود و در این کنفرانس خبری، محصولاتی ویژه و خلاقانه به نمایش در آمد که در این کنفرانس طرح مفهومی مادربرد Prime Utopia، لپ تاپ ZenBook Pro Duo و مانیتور قابل حمل ZenScreen Touch اوج هنر و خلاقیت ایسوس را به معرض نمایش قرار داد.
به مناسبت سی سالگی ایسوس, این کمپانی محصولاتی ویژه با نشان 30 سالگی شامل مادربرد Prime X299 Edition 30، تلفن هوشمند ZenFone 6 Edition 30 و لپتاپ ZenBook Edition 30 معرفی کرد.
ROG و ProArt ابزار حرفه ای ها
ایسوس از سال 2006 با توجه به دیدی وسیع به آینده گیمینگ، نخستین خط تولید ویژه گیمینگ را با نام Republic Of Gamers برای گیمرها معرفی کرد که در حال حاضر ROG به محبوب ترین برند گیمینگ در جهان تبدیل شده است.
در سال 2019 ایسوس زیرشاخه ای جدید را برای حرفه ای های دنیای طراحی و صنعت با نام ProArt معرفی کرد که مجموعه ای کامل از محصولات برای مهندسین، هنرمندان و طراحان است و بی شک مانند ROG، ProArt نیز به زودی جایگاه خود را بین طرفداران خود پیدا خواهد کرد.