کد خبر: ۸۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۵
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت آرمان آزادی سرزمین‌های اشغالی فلسطین برای جهان اسلام، گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران ایستادن در کنار مردم فلسطین است.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از تسنیم؛علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار "احمد جبرئیل" دبیرکل جبهه آزادی‌بخش فلسطین با تقدیر از مقاومت مردم فلسطین در برابر اشغالگران صهیونیست و تأکید بر اهمیت آرمان آزادی سرزمین‌های اشغالی فلسطین برای جهان اسلام، گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران ایستادن در کنار مردم فلسطین و حمایت از آنها در برابر زورگویی‌ها و شرارت‌های رژیم اشغالگر قدس است که مقام معظم رهبری نیز بر این امر تأکید دارند.

وی در ادامه با محکوم کردن جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در ترور تنی چند از اعضای حزب‌الله لبنان، افزود: این اقدام مذبوحانه و جنایتکارانه همکاری و همدستی تروریست‌های تکفیری و رژیم نژادپرست صهیونیستی را در سوریه نشان داد.

رئیس مجلس تصریح کرد: محور مقاومت باید با اتحاد و انسجام بیشتر نیروهای فلسطینی، سوریه و لبنانی تقویت شود.

لاریجانی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از کارشکنی برخی کشورهای منطقه و کمک به غرب، گفت: متأسفانه خوش‌خدمتی برخی کشورهای منطقه در توطئه اخیر کاهش قیمت نفت نهایت همراهی با سیاست‌های سلطه‌جویانه و ضداسلامی قدرت‌های جهانی است اما به حول و قوه الهی، ملت ایران با قدرت و سرافرازی از این مشکل نیز عبور خواهد کرد.

وی در پایان بر ضرورت تقویت همبستگی و انسجام گروه‌های فلسطینی در برابر اشغالگران صهیونیست و حامیان غربی‌اش تأکید کرد.

همچنین "احمد جبرئیل" دبیرکل جبهه آزادیبخش فلسطین نیز در این دیدار با تقدیر از جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمایت از آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف، گفت: ملت ستمدیده فلسطین هیچگاه کمک‌های ایران را فراموش نخواهد کرد و همواره قدردان شما می‌باشد.

وی در ادامه با اشاره به تحولات اخیر منطقه، افزود: وقایع سوریه و عراق تلاش و توطئه استکبار علیه محور مقاومت است که می‌بایست خنثی شود.

دبیرکل جبهه آزادی‌بخش فلسطین در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر حمایت و پشتیبانی دولت سوریه به‌ویژه بشار اسد از گروه‌های مبارز فلسطینی در برابر رژیم اشغالگر قدس گفت: اگر محور مقاومت در منطقه تضعیف شود، دیگر فلسطینی نخواهد بود.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: