به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین، میلاد ربیع زاده کارشناس روابط عمومی شرکت در ابتدای این نشست ضمن خیر مقدم به خبرنگاران با معرفی مدیران حاضر در جلسه و ارائه توضیحاتی پیرامون حضور بیمه آرمان در نمایشگاه بانک، بورس و بیمه (Kishinvex2019) آغازگر این نشست خبری بود.
در ادامه اصحاب رسانه ضمن تهیه گزارشی از حضور بیمه آرمان در Kishinvex2019 با طرح سوالاتی از مدیران بازاریابی و روابط مشتری و امور شعب و توسعه شبکه فروش در جریان جزئیات اقدامات صورت گرفته بیمه آرمان در راستای ارائه محصولات و خدمات به مشتریان این شرکت قرار گرفتند.
دکتر بهمن سوری مدیر امور شعب و توسعه شبکه فروش شرکت بیمه آرمان گفت: این شرکت در 8 ماهه ابتدای سال 98 بحث توسعه شبکه فروش را در دستور کار قرار داده و در در تعداد نمایندگان و کارگزاران 25 درصد رشد داشته است. نمایندگان فعال در حال حاضر 400 مورد است و رشد کارگزاران نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 درصد بوده است و استراتژی شرکت استفاده از ظرفیت کارگزاران حرفه ای و فروش حرفه ای تر آنها است.
وی ادامه داد: شرکت در همه استان ها شعبه فعال دارد و در جزیره کیش نیز مجوزهای لازم را برای ایجاد شعبه را گرفته ایم.
مهندس امیرمحمد ملیانی مدیر بازاریابی و روابط مشتری نیز گفت: افزایش برندسازی بیمه آرمان از اهداف اصلی در حوزه بازاریابی است و در اولین گام برند سازی داخلی و تقویت شبکه فروش را داریم و در کنار آنم محصولات متنوع را تعریف کرده ایم مثل طرح سهند، هیوا و غیره را داریم. و البته بر این اساس در تلاشیم ضریب نفوذ بیمه را افزایش دهیم. در همین راستا کمپینی نیز به نام ( وقتش تنوع بیشتری داشته باشیم) را طراحی کرده ایم.