کد خبر: ۸۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا مدعی شد که این تیم در یکی دو فصل آینده یکی از مدعیان قهرمانی یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

حامد فلاح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی خانگی تیمش برابر شاهین بوشهر گفت: این بازی کاملاً یکطرفه بود و من فقط سه یا چهار بار لمس توپ داشتم. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که بر اثر بدشانسی، بی‌دقتی و درخشش دروازه‌بان حریف از دست رفت. اگر نمی‌توانستیم موقعیت گل ایجاد کنیم، باید نگران می‌شدیم، ولی تیم ما خوب فوتبال بازی می‌کند و امیدوارم در بازی‌های بعدی بدشانس نباشیم و بتوانیم از موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببریم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه تیمش در هشت بازی گذشته موفق به کسب برد نشده است، خاطر نشان کرد: ما برنده نمی‌شویم، چون گل نمی‌زنیم و باید این مسئله برطرف شود. در چهار بازی گذشته فقط یک گل خوردیم، ولی در شش هفت بازی در گل زدن موفق نبودیم. ما باید این شرایط را تغییر بدهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا مسئولان کارخانه و باشگاه سایپا با ادامه این نتایج از ابراهیم صادقی حمایت خواهند کرد؟»، اظهار داشت: وقتی در ابتدای فصل یک تیم بسته می‌شود اهداف هم مشخص می‌شود. ما امسال جوان‌ترین تیم لیگ برتر هستیم و حتی در برخی از بازی‌ها جوان‌ترین تیم تاریخ لیگ برتر بودیم و جوان‌گرایی هم هزینه دارد. با این شرایط کسی توقع ندارد سایپا در کورس قهرمانی یا کسب سهمیه باشد و مسئولان هم می‌دانند که تیم ما در این فصل چه شرایطی دارد.

فلاح‌زاده در پایان تصریح کرد: بازیکنان جوان سایپا برای کسب تجربه نیاز به زمان دارند و قطعاً تیم ما در یکی دو فصل آینده مدعی کسب سهمیه یا قهرمانی خواهد بود. امسال هم تلاش می‌کنیم تا در پایان فصل جایگاهی در حد نام سایپا را به دست بیاوریم. ما تیم خوبی داریم، کادر فنی و بازیکنان تلاش می‌کنند تا در بازی‌های آینده بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: سایپا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار