به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مهدی شریفی، عضو هیئت مدیره و معاون فنی مدیر عامل در بیمه های اشخاص و مسئولیت بیمه آسیا در گردهمایی مشترک بیمه آسیا و سازمان امور مالیاتی، با اشاره به ارتباط خوب و موثر بیمه آسیا با بیمه گذاران اشاره کرد و اظهار داشت: پرداخت به موقع و سریع هزینه ها و شفافیت نحوه انجام پرداخت ها، از جمله مزایای خدمات ارائه شده از سوی بیمه آسیا است.
وی افزود: آنلاین بودن مراکز درمانی و بیمارستان های طرف قرارداد بیمه آسیا از یک سو و تسویه به موقع و سریع هزینه ها با این مراکز، رضایت مراکز درمانی و بیمارستان ها از بیمه آسیا و ارائه خدمات مطلوب را به دنبال داشته است.
این گزارش می افزاید، در پنل تخصصی این گردهمایی، معاون مدیر کل منابع انسانی و رفاه سازمان امور مالیاتی و مدیر بیمه های درمان بیمه آسیا طی سخنانی به سوالات و ابهامات رابطین سازمان امور مالیاتی در خصوص قرارداد بیمه ای پاسخ داده و پیشنهاد های ارائه شده را مورد بررسی قرار دادند.
مدیر بیمه های عمرو حوادث بیمه آسیا نیز در این پنل تخصصی، ضمن ارائه توضیحاتی در مورد افزایش سقف تعهدات بیمه نامه عمر و حادثه، ویژگی های بیمه نامه جدید بیمه آسیا تحت عنوان بیمه نامه "طرح لبخند" را تشریح کرد.
گفتنی است، دومین گردهمایی مشترک مدیران رفاهی سازمان امور مالیاتی و مدیران بیمه آسیا با رویکرد انسجام و همدلی سازمانی در راستای ارتقا کیفیت خدمات، با حضور مدیران و رابطین بیمه آسیا و نیز مدیران سازمان امور مالیاتی در هتل پارسیس مشهد مقدس برگزار شد.