کد خبر: ۸۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷
عیسی امامی عضو هیات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران در بازديد از شعب استان کرمانشاه بيان داشت: کاهش بروکراسي به افزايش رضايتمندي مشتريان منجر مي شود و همه كاركنان بايد براي جلب رضايت حداكثري مشتريان، مراجعين و متقاضيان خدمات بانكي تلاش نمايند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، امامی در جمع همکاران مدیريت شعب استان کرمانشاه اظهارداشت: افزایش رضایت مشتریان در اولویت کاري بانک قرار دارد و مديران سازمان تلاش مي کنند تا با راه اندازي سامانه هاي مختلف علاوه بر ارتقاء سرعت ارائه خدمت به مراجعين ميزان بروکراسي را كاهش دهند.
وی افزود: سهل گیری در تشکیل پرونده هاي تسهيلاتي بهترين تبليغ براي بانک است؛ با اين حال بايد به رعايت بهداشت اعتباري توجه شود تا مطالبات بانک افزايش پيدا نکند.

نام:
ایمیل:
* نظر: