به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، این جایگاه به دلیل خلاقیت و نوآوری در ساخت عصاهای خودایستا به عنوان نمادی جدید در صنعت بیمه و همچنین اجرای کمپین تبلیغاتی تکیهگاه مطمئن با هدف فرهنگسازی در سراسر کشور، به بیمه سرمد تعلق گرفت.
روابط عمومی بیمه سرمد، سال گذشته نیز برگزیده بخش «فرهنگی» در این جشنواره شده بود و این دومین سال متوالی است که در همایش بیمه و توسعه، با فعالیت اثربخش خود در بخشهای مختلف صنعت بیمه، مورد توجه داوران قرار گرفته است.
همایش بیمه و توسعه امروز همزمان با روز ملی بیمه در برج میلاد تهران با حضور رییسجمهور، وزیر اقتصاد و خانواده بزرگ صنعت بیمه برگزار شد.