کد خبر: ۸۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۰
شرکت اچ پی تعداد قابل توجهی تبلت جدید را روانه بازار کرده که اکثر آنها دارای امکاناتی برای جلب نظر کاربران تجاری و صاحبان مشاغل هستند.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از ای ویک، دو مورد از پیشرفته‌ترین این تبلت ها HP Pro Slate 8  و HP Pro Slate 12نام دارند. تبلت‌های مذکور مجهز به سیستم عامل اندروید بوده و دارای نمایشگرهای 8 و 12 اینچی هستند. همچنین در این دو تبلت از پردازنده های Qualcomm Snapdragon 800 استفاده شده است. هشت ساعت عمر باتری، 8 میلیمتر ضخامت، وزن کم، قابلیت‌های مناسب امنیتی و پوشش شیشه‌ای Corning Gorilla Glass 4 از جمله ویژگی های آن است.

HP Duet Pen تبلت دیگری است که از ویژگی‌های کم و بیش مشابهی برخوردار است. تفاوت اصلی این تبلت بهره مندی از قلمی مخصوص است که نگارش سریع محتوا و دیجیتال کردن و به اشتراک گذاری آن را از طریق نمایشگر تسهیل می کند.


تبلت‌های جدید اچ پی روانه بازار شدند

HP Elite x2 1011 G1 دیگر تبلت تازه اچ پی است که دارای نمایشگر 11.6 اینچی و سبک وزن بوده و مجهز به ویندوز 8 pro است. تبلت مذکور با نصب صفحه کلید قابلت تبدیل به لپ تاپ را دارد. سازگاری با استاندارد نسل جدید بی سیم WiGig و قابلیت استفاده از قلم از جمله دیگر ویژگی های آن است.

اما تبلت بعدی HP Pro Tablet 408 G1 استکه 9 میلیمتر ضخامت داشته و 8 اینچی است. بهره مندی از پردازنده اتم شرکت اینتل، ویندوز 8 pro، micro-HDMI، حداکثر 64 گیگابایت حافظه و دوربین 8 مگاپیکسلی با فلاش از جمله ویژگی‌های تبلت مذکور است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار