کد خبر: ۹۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

نقش دانشگاه و صنعت در تامین نیاز بازار

محمد پیرجمالی از دست اندرکاران اصلی اجرای همایش گفت: بعد از یک سال از تاسیس کانون با اجرای این همایش بنابر معرفی کانون داشته‌ایم.
نقش دانشگاه و صنعت در تامین نیاز بازار

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین، در ادامه همایش محمد پیرجمالی از دست اندرکاران اصلی اجرای همایش و مدیر روابط عمومی و توسعه بازار گروه صنعتی و شیمیایی ریف گفت: بعد از یک سال از تاسیس کانون هماهنگی دانش، صنعت، بازار و رنگ و رزین و بر اساس سیاست گذاری پیش بینی شده و با اجرای این همایش بنابر معرفی کانون داشته‌ایم.
وی ادامه داد: این همایش با حضور ۵۰۰ نفر در هتل استقلال ۲۰ آذر ۹۸ برگزار شده و کانون از دوماه پیش برنامه‌ریزی و هماهنگی کرده که این عده در این همایش حضور پیدا کنند.
پیرجمالی در پایان گفت: با توجه به ماهیت کانون که ارتباط دانشگاه، صنعت و بازار است تا تبادل نظر ایجاد شود، تلاش می شود بر اساس نیاز بازار محصول تولید شود و شرکتها محصولات دانش بنیان داشته باشند و بازار تمام نیازمندی ها را از طریق دانشگاه و صنعت ایجاد کند.