کد خبر: ۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۴:۲۸
یک نرم افزار بسیار عالی و کاربردی برای کسانی که از اینستاگرام استفاده می کنند و دوست دارند عکس های خود را بدون برش زدن عکس منتشر کنند. هم اکنون می توانید این نرم افزار را از دریچه فناوری اطلاعات دانلود و نصب کنید.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از باشگاه‌خبرنگاران؛اینستاگرم یا اینستاگرام شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که اين امکان را به کاربران خود ميدهد که عکسها و ويدئوهای خود را در ديگر شبکه های اجنماعی به اشتراک بگذارند. يک ويژگی متمايز اينستاگرام محدود کردن عکسها به فرم مربع شبيه به عکس دوربینهای اينستماتيک کداک يا پولارويد (برخلاف نسبت تصویر ۳:۴ که عموما برای دوربین عکاسی موبایلها استفاده میشود) است. کاربران همچنین میتوانند از فیلترهای دیجیتال برای عکسهایشان استفاده کنند. حداکثر زمان برای ویدئوهای اینستاگرام ۱۵ ثانیه می باشد. نرم افزاری که دریچه فناوری اطلاعات قصد معرفی آن را دارد می تواند برای همه اینستاگرام بازها بسیار مفید باشد. چرا گفتیم مفید در ادامه خواهید فهمید که چقدر این برنامه برای شما کار آمد و مفید می باشد.

اینستاگرام
حتما می دانید برای ارسال عکس در اینستاگرام خود باید عکس خود را برش دهید مثلا اندازه عکس شما بزرگتر از حد معمول باشد و مجبور هستید بخشی از عکس خود را برش دهید که این شاید برای شما زیاد خوشایند نباشد و می خواهید که عکس شما در همان اندازه ی که هست قرار دهید. دریچه فناوری اطلاعات یک راه حل بسیار خوب و البته کارآمد را به شما پیشنهاد می کند که برای بسیاری از کاربران بسیار مفید است. با دانلود و نصب این نرم افزار که هم اکنون آن را از دریچه فناوری اطلاعات دریافت خواهید کرد می توانید عکس خود را در همان سایز واقعی و با همان کیفیت عکس خود را در اینستاگرام خود قرار دهید و دیگر نیازی به برش یا تغییر سایز عکس خود نیستید و به راحتی هر چه تمام عکس خود را منتشر کنید. بهتر است وقت را تلف نکنید و با دانلود این نرم افزار خودتان از قابلیت ها و ویژگی های این نرم افزار بیشتر آشنا شوید.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

 اینستاگرام  



 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود


دانلود

 • حجم: 9.97 مگابایت

 • نسخه: اندروید 2.5.6 و آی فون 2.9.21

 • اجرا در: اندروید 2.3 به بالا و آی فون iOS 6.0 به بالا

 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

 • امتیاز:



انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار