کد خبر: ۹۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
سخنرانی علمی بازاریابی اجتماعی راننده محور شدن بیمه شخص ثالث به مناسبت هفته پژوهش عصر امروز در پژوهشکده بیمه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، رهیافت علمی مناسب به فهم ابعاد اجتماعی راننده محور شدن بیمه شخص ثالث، الگوی مفهومی بازاریابی اجتماعی برای صنعت بیمه، تجربه های برجسته بازاریابی اجتماعی و بازاریابی اجتماعی و پذیرش اجتماعی قانون راننده محور شدن بیمه شخص ثالث از جمله محورهای این ارائه عنوان شده است.
بر پایه این گزارش در این سخنرانی که توسط دکتر محسن بدره و حامد سجادی ارائه شد، زوایای مختلف طراحی بسته های مطلوب متناسب با قانون راننده محور شدن بیمه شخص ثالث مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه سایر متخصصان فعال در بخش های مختلف زنجیره ارزش بیمه، نظرات خویش را مطرح نمودند.

نام:
ایمیل:
* نظر: