کد خبر: ۹۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
شركت پتروشيمی بندرامام در راستای مسئوليت‌های اجتماعی با حمايت مالی 80 درصدی از ادامه اجرای طرح فاضلاب شهرستان ماهشهر و بندرامام خمينی (ره) پشتيبانی كرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پتروشيمی بندرامام، با توجه به عدم وجود منابع مالی كافی و كمبودهای مختلف برای طرح فاضلاب شهرستان ماهشهر و بندرامام خمينی(ره)، شركت پتروشيمی بندرامام با هماهنگی مديرعامل شركت صنايع پتروشيمی خليج فارس در راستای مسئوليت‌های اجتماعی و كمك رسانی در منطقه بخش عمده‌ای از منابع مالی را به منظور ادامه اجرای طرح فاضلاب منطقه تامين و پرداخت کرد.
شركت پتروشيمی بندرامام اين بار با توجه به اهداف طرح فاضلاب و پيشبرد و تكميل پروژه‌ها با رويكرد استمرار در امر خدمات رسانی به شهروندان، تصميم به تامين منابع مالی و كمبودهای اين طرح گرفت.
گفتنی است حمايت‌های مالی صورت گرفته در اين طرح به دو پروژه مجزا عمليات اجرايی خطوط جمع كننده و انشعابات فاضلاب خانگی ماهشهر و بخش مركزی و همچنين عمليات اجرايی تكميل شبكه و اجرای انشعابات فاضلاب بندرامام خمينی (ره) و گمرك تخصیص یافته است.
شايان ذكر است پتروشيمی بندرامام با بيشترين سهم در شورای راهبردی، سعی دارد نقش خود را در حمايت از توسعه منطقه ايفا می‌كند و از سوی ديگر به صورت ویژه در يك اقدام عام المنفعه با تامين منابع مالی پروژه فاضلاب با هزينه‌ای مجزا از سهم بودجه راهبردی اقدام ديگری در حوزه مسئوليت‌های اجتماعی اجرايی كرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: