شیخ الاسلامی مدیرکل حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک در این مراسم، با بیان آنکه تغییرات در سازمانها موجب بهره وری خواهد شد، گفت: جا به جایی های مدیریتی در سازمان ها به ویژه در سیستم بانکی در راستای خلاقیت، نوآوری و اصلاحات فرآیندی صورت می گیرد که منشاء پویایی و دمیدن نفس تازه به سازمانها خواهد شد.
وی افزود: بانک سینا با قدمت حدود 4 دهه، دارای سهم بازار و نفوذ خوبی در کشور است و این روند به ویژه در استانها به دلیل تعامل بهتر و ارائه خدمت به هموطنان گرامی باید بیش از پیش بهبود پیدا کند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه ها و رویکردهای اصلی روابط عمومی بانک، ایجاد نظام یکپارچه شبکه های ارتباطی و اطلاع رسانی در سطح بانک و همچنین تقویت ارتباط بین ستاد و صف است تا با ایجاد ارزش افزوده، زمینه ارائه خدمات مطلوب به مشتریان بانک فراهم گردد و برای این مهم نیاز به برنامه ریزی و ایجاد زیرساخت های مناسب در این حوزه می باشد.
وی اظهار داشت: ساماندهی سیستم اطلاع رسانی در شعبه و تهیه و تدوین کتابچه برند بانک سینا از دیگر اقداماتی است که به زودی در روابط عمومی بانک تحقق می یابد. تحول در نحوه ارتباط با مشتریان از طریق ایجاد اداره مستقل و ارتباط موثر با رسانه های استانی و بصیرت افزایی همکاران در حوزه های مختلف از طریق اجرای برنامه های مناسبتی و فرهنگی از دیگر برنامه ریزی های این مدیریت است.
در ادامه مراسم، مهرابی مدیر امور شعب و بازاریابی هم با بیان آنکه ضرورت موفقیت سازمان ها در فضای رقابتی امروز، مدیران جهادی هستند، افزود: بانک سینا خدمات رسانی مطلوب به هموطنان را همواره مدنظر داشته و در راستای افزایش رضایتمندی این عزیزان، اختیارات مناطق به ویژه در بخش تسهیلات و تعهدات به منظور بهبود فرایند امور و سرعت بخشیدن به فعالیت ها افزایش خواهد یافت.
شاکری مدیر سابق منطقه هم ضمن ارائه آمار عملکرد منطقه و تشکر از زحمات همکاران برای ارتقاء جایگاه بانک، گفت: در طول دوران خدمتم همواره سعی کردم پایبندی به تعهدات، وفاداری به قولها، صداقت و درستی، حس رقابت جویی، بهره گیری از الگوها و مدلهای نوین، طرز تفکر تیمی و قدرت ایمان را مدنظر داشته و به همکاران منتقل کنم.
گفتنی است در پایان ضمن قدردانی از زحمات آقای شاکری، حکم مدیریت منطقه غرب تهران و البرز از سوی مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط عمومی به وی تقدیم شد.