کد خبر: ۹۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
هیئت ایران در کنگره موبایل بارسلون2020 ( MWC) به عنوان بزرگترین رویداد صنعت موبایل و فناوری اطلاعات جهان، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از ۵ تا ۸ اسفند ما امسال در شهر بارسلون تشکیل می شود.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی همایشگران سام، كنگره موبايل بارسلون با حضور بیش از ۸۰۰ اپراتور تلفن همراه و بیش از ۲۲۰۰ شرکت از ۱۸۴ کشور جهان برگزار می شود. در این رویداد جهانی ۴۲ سخنران اصلی از کشورهای مختلف در خصوص فرصت های کسب و کار صنایع مختلف حوزه فناوری اطلاعات و موبایل و نقش نهادهای حاکمیتی حوزه فناوری اطلاعات کشورهای جهان در بازارهای توسعه یافته و یا در حال توسعه سخنرانی می کنند.
۵۷ درصد کل مشارکت کنندگان در رویداد سال ۲۰۱۹ و همچنین ۷۶ درصد شرکت کنندگان در کنفرانس ها را وزرای ارتباطات، معاونان اپراتورها و اعضای هیئت مدیره شرکت‌های بزرگ تشکیل می دهند.
همچنین پوشش خبری این رویداد با حضور ۱۹۷۸ خبرگزاری بین المللی از کشورهای مختلف جهان انجام می‌شود.
در همین راستا شرکت "همایشگران سام" به عنوان نماینده نمایشگاه کنگره موبایل در نظر دارد هیئت اقتصادی بازرگانی جمهوری اسلامی ایران به کنگره جهانی موبایل را اعزام نماید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و حضور در قالب هیئت ایران در این نمایشگاه جهانی می توانید با شماره تلفن 22893242 تماس حاصل کنید.
گفتنی است آخرین فرصت جهت ثبت نام و حضور در قالب هیئت ایرانی در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل اسپانیا تا هفتم دی ماه تعیین شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: