کد خبر: ۹۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
ششمین همایش فرهنگ سلامت از منظر قرآن و حدیث از سوی دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حمایت بیمه حکمت برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه حکمت، همایش مذکور در مباحث مختلف اعم از آسیب شناسی فرهنگ، سلامت از منظر قرآن و حدیث، فرهنگ سلامت، سبک زندگی اسلامی، حجاب و عفاف و اخلاق پزشکی از منظر قرآن و حدیث با حضور برخی از فرماندهان ارتش و دانشجویان سراسر کشور برگزار شد که مبحث مهم و ویژه آن رونق تولید و فرهنگ سلامت از دیدگاه مقام معظم رهبری بود.
در این همایش از سوی بیمه حکمت به برگزیدگان برترین مقالات هدایای نفیسی اهدا گرید و در انتهای برنامه نیز توسط حجت الاسلام والمسلمین محمد شهامتی رئیس عقیدتی و سیاسی دانشگاه علوم پزشکی ارتش به شهرام سلامتی معاون اجرایی بیمه حکمت، تقدیر نامه ای بخاطر حمایت مالی و معنوی این بیمه تقدیم شد.
برپایه این گزارش، هر ساله همایش مذکور از سوی عقیدتی و سیاسی دانشگاه علوم پزشکی آجا برگزار می شود که بیمه حکمت در 3 سال متوالی حمایت خود را از این همایش داشته است. هدف مشترک بیمه حکمت و دانشگاه علوم پزشکی از برپایی این همایش، ترویج فرهنگ سلامت در جامعه است که در کنار آن بیمه حکمت با تبلیغات موثر خود از جمله نصب بنرهای تبلیغاتی در بیلبوردهای دانشگاه و معرفی محصولات بیمه ای به قشر دانشجو، سعی در افزایش ضریب نفوذ بیمه را دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: