کد خبر: ۹۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
علیرضا یزدان دوست مدیرعامل بیمه آسماری از باجه کرج بیمه آسماری بازدید کرد .

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آسماری، علیرضا یزدان دوست در این نشست ضمن تاکید بر تامین منافع ذینفعان به اهمیت رضایت بیمه گزاران درعملکرد مطلوب شرکت اشاره کرد و گفت: همواره یکی از الویت های بیمه آسماری رضایت مشتری و خدمات رسانی سریع و مطلوب است که در برنامه راهبردی شرکت، توجه ویژه به آن شده است.
وی افزود: با توجه به پویایی صنعت بیمه و بروز اتفاقات و ریسک های جدید، ما نیز باید بروز بوده و راهکارهای جدید اندیشیده و پیاده سازی کنیم.
وی با اشاره به روبه رشد بسیار خوب این باجه در شش ماهه گذشته گفت : سرعت بخشی به کارها بسیار حائز اهمیت است و این امر مستلزم آموزش مداوم، رعایت اصول حرفه ای گری و چانشین پروری می باشد.
مدیرعامل آسماری بیان کرد: عزم جدی کارکنان باجه را یکی از عوامل ارتقای بیشتر جایگاه شرکت برشمرد و گفت: با بررسی و آسیب‌شناسی هرچه بیشتر فرآیندها به سمت پیشرفت و افزایش ارائه خدمات مشتریان حرکت خواهیم کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: