کد خبر: ۹۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
جلسه مشاور مسئولیت اجتماعی مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس با مدیران بازرگانی و مالی با محوریت خرید مسئولانه و توانمند سازی جوامع محلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت فجر، در ادامه سلسله نشست‌های ترویجی مطالعات مسئولیت اجتماعی، سید رضا مرویان حسینی، استاد دانشگاه و مشاور مطالعات اجتماعی صنایع پتروشیمی خلیج فارس با مدیران بازرگانی و مالی شرکت‌های پتروشیمی به میزبانی شرکت‌ فجر انرژی خلیج فارس برگزار شد.
در این نشست سیاست‌ها و ابعاد خرید مسئولانه و توانمند سازی جوامع محلی حوزه مسئولیت اجتماعی صنایع پتروشیمی مورد بررسی قرار گرفت و حاضرین بر پیگیری نحوه بهره بردن و یا بازنگری آئین‌نامه‌های معاملات و ظرفیت‌های قانونی و آموزش سرمایه گذاران، سازندگان و تولیدکنندگان تاکید کردند.
همچنین آموزش مطالعات بازار و الگوهای موفق برای سرمایه گذاران و سازندگان بومی از مواردی بود که در نشست مورد تاکید قرار گرفت.
شناسایی ظرفیت‌های شهرستان بندرماهشهر در زمینه کالا و خدمات از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.
همچنین در این نشست اعضای حاضر به پرسش و پاسخ موارد مطرح شده در حوزه خرید و‌ بازرگانی پرداختند و دغدغه‌های خود در این زمینه را بیان‌ کردند.
در پایان،اعضای جلسه ضمن گزارش نمونه های موفق و ناموفق منطقه، در تهیه حداکثری اقلام عمومی از شهرستان و توسعه این ظرفیت ها در منطقه تاکید کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: