کد خبر: ۹۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
آقای جلال سلطانی مدیرعامل شرکت بیمه حافظ و هیات همراه آقای دکتر آهنی نماینده ادوار مجلس و آقای دکتر ترکاشوند ، با جناب آقای حمید الدین یوسفی فرماندار محترم شهرستان کنارک دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه حافظ، در دیدار آقای جلال سلطانی مدیرعامل شرکت بیمه حافظ و هیات همراه آقای دکتر آهنی نماینده ادوار مجلس و آقای دکتر ترکاشوند از مشاوران صنعت بانکداری و بیمه، با جناب آقای حمید الدین یوسفی فرماندار محترم شهرستان کنارک مسائل مرتبط با صنعت بیمه در منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
آقای سلطانی در این جلسه ضمن معرفی شرکت سهامی بیمه حافظ و تشریح اهداف راهبردی بیمه های ثبت مناطق آزاد صنعتی و تجاری، بر لزوم انجام فعالیت های بیمه گری در راستای حمایت از سرمایه گذاری خارجی و داخلی، تشویق صادرات و انتقال فناوری به کشور در این مناطق تأکید نمودند. مدیر عامل شرکت بیمه حافظ به موضوع امکان فعالیت بیمه حافظ در سرزمین اصلی جهت صدور برخی از بیمه نامه های خاص توضیحاتی را ارائه نمودند. ایشان اهم پوشش های قابل ارائه را در این شهرستان با توجه به همسایگی و اشتراک بهره برداری از خلیج چابهار- کنارک به قرار ذیل تشریح نمودند:
۱- مسئولیت حرفه ای مدیران ارشد
۲- بیمه تکمیلی درمان انفرادی برای پرسنل صنایع مختلف و صیادان معزز
۳- انواع بیمه های کشاورزی و آبزیان دریایی
آقای سلطانی ابراز امیدواری کردند که با طراحی و به کارگیری بسته­های بیمه ای، شامل بیمه نامه های اجباری شخص ثالث و بدنه لنج های اقیانوس پیما و صیادی کنارک، درمان انفرادی و همچنین بیمه های اعتباری خرد و متوسط با لحاظ صندوق ویژه پرداخت خسارت در راستای ارائه بموقع بهترین خدمات بیمه ای نقش بیمه حافظ را بعنوان حامی سرمایه گذاری و اشتغال در منطقه تثبیت شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: