کد خبر: ۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰
یک مقام مسئول در توانیر با اشاره به پرداخت ۳۰ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی در مصرف برق به صنایع، گفت: به ازای کیلووات ساعت برق صرفه جویی حدود ۸۰ تومان به صنایع پرداخت می‌شود.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از مهر، علیرضا احمد یزدی در تشریح پرداخت پاداش صرفه جویی در مصرف به صنایع، گفت: با توجه به سهم مشترکان صنعت برق و میزان مصرف انرژی الکتریکی آنها، اولویت‌بندی‌هایی جهت بهینه‌سازی مصرف انرژی انجام می‌گیرد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف توانیر افزود: یکی از برنامه‌های دارای اولویت وزارت نیرو، هماهنگی با مشترکان صنعتی است که با وجود شمار اندک این گروه از مشترکان، اما سهم حدود ۳۵ درصدی مصرف برق کشور را به خود اختصاص می‌دهند.

این مقام سمئل با اعلام اینکه تاکنون چندین برنامه برای جلب همکاری مشترکان صنعتی به‌ویژه در تابستان برنامه‌ریزی کردیم تصریح کرد: از برنامه‌های مهم می‌توان به ممیزی انرژی صنایع و انتقال فصل تعمیر آنها به تابستان اشاره کرد.

وی یادآور شد: با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین مشترکان صنعتی از آنها خواستیم که برنامه تعطیلی و تعمیر خود را از ۱۵ خرداد ماه تا ۱۵ شهریور ماه تدوین کنند که امسال نزدیک به ۲۵۰۰ مشترک صنعتی با توانیر همکاری داوطلبانه داشته‌اند.

احمد یزدی با بیان این که مشترکان صنعتی به ازای هر کیلووات‌ ساعت با توجه به مصرف خود در زمان کم‌ باری، میان ‌باری و اوج بار حدود ۵۳ تومان پرداخت می‌کنند، خاطرنشان کرد: مشترکان صنعتی بابت تخفیف ۸۰ تومان به‌ازای هر کیلووات‌ ساعت پاداش همکاری دریافت می‌کنند که امسال نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان فقط پاداش همکاری به مشترکان صنعتی پرداخت شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار