کد خبر: ۹۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی:
مشهد - مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی با اشاره به زلزله صبح امروز در سنگان خواف، گفت: تا این لحظه ۳۰ روستا مورد بررسی هوایی قرار گرفته و خسارت‌ جانی گزارش نشده است.

حجت شایان فر در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در حال حاضر داخل بالگرد برای بررسی بیشتر منطقه هستم، اظهار کرد: برای بررسی بیشتر خسارات احتمالی شخصاً، هوایی در حال بررسی منطقه هستم.

مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی با اشاره به اعزام یک فروند بالگرد به منطقه، افزود: در صورت نیاز امداد هوایی ادامه خواهد داشت. تا این لحظه ۳۰ روستا مورد بررسی هوایی قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه تاکنون تلفات جانی گزارش نشده است، تصریح کرد: ارزیابی‌ها ادامه داد، تیم‌های امدادی از شهرستان‌های تربت‌جام، رشتخوار و تایباد به منطقه اعزام شده‌اند همچنین نیروهای اقلیتی منطقه نیز برای کمک در این مناطق حضور دارند.

شایان فر گفت: خسارت‌ها تاکنون فقط به محل نگهداری دام‌ها بوده است. در اکثر شهرستان‌ها زمین لرزه احساس شده ولی بیشترین لرزه در سنگان خواف بوده است.

مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه گزارشات تکمیلی در خصوص خسارات احتمالی وارد شده از طریق ستاد مدیریت بحران خراسان رضوی اعلام خواهد شد، گفت: در حال حاضر وضعیت تحت کنترل است.

همچنین فرماندار خواف در گفتگو با شبکه خبر نیز گفت: خساراتی در معادن نداشتیم و برآورد اولیه این است که تنها خساراتی به بخش عشایری وارد شده است.

وی بیان کرد: زلزله امروز صبح در شهر هرات افغانستان نیز احساس شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار