کد خبر: ۹۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
در پی برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک دی و انتخاب اعضای جدید هیئت‌مدیره، برات کریمی به عنوان مدیرعامل جدید بانک دی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، برات کریمی که پیش از این عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران بود با تحصیلات کارشناسی ارشد حسابداری، دانشجوی دکتری رشته DBA در مرحله دفاع و دارای 32 سال سابقه درخشان کاری در نظام بانکی کشور است و سوابقی از جمله معاون مدیرعامل بانک ملی ایران در امور شعب ، عضویت در کمیته های عالی پیگیری و وصول مطالبات، اعتبارات، منابع و مصارف و عضویت در هیات تخلفات اداری بانک ملی را در کارنامه خود دارد.
همچنین کریمی که یکی از مدیران مجرب و خوشنام نظام بانکی کشور است ، مدیریت امور استان تهران، ریاست اداره امور استان های گلستان و مازندران و ریاست شعبه مرکزی بانک ملی در تهران را برعهده داشته است.
بر اساس این گزارش، در نخستین جلسه هیئت مدیره جدید بانک دی، نصرت الله شهبازی به ‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره ، فریدون رشیدی به‌ عنوان نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و رحیم طاهری به عنوان عضو اجرایی هیئت مدیره این بانک منصوب شدند.
گفتنی است، نصرت الله شهبازی با 34 سال سابقه در نظام بانکی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق است و عضویت در هیئت مدیره و معاونت اعتبارات بانک اقتصاد نوین، مدیریت امور اعتباری و مدیریت امور شعب منطقه یک بانک ملی ایران ، مشاور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها و مدیرعاملی و ریئس هیئت مدیره شرکت لیزینگ صندوق بانک ها از جمله سوابق کاری ایشان است.
رحیم طاهری نیز پیش از این عضو هیئت مدیره و معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر بوده است و با 33 سال سابقه فعالیت بانکی و مدرک کارشناسی ارشد مدیریت به عنوان رئیس هیئت مدیره بانک ملت، معاون اعتباری، معاون سرمایه انسانی و عضو هیئت عامل بانک ملت منشاء خدمات ارزشمندی در نظام بانکی بوده است.
همچنین فریدون رشیدی که پیش تر، رئیس اداره کل اعتبارات بانک ملی ایران بوده، دانشجوی دکتری مدیرت دولتی و دارای 32 سال سابقه فعالیت موثر در نظام بانکی است و طی سال های خدمت به عنوان رئیس کمیسیون اعتباری شورای هماهنگی بانک ها، دبیر و عضو کمیته اعتباری بانک ملی ایران و عضو کمیته پیگیری و وصول مطالبات بانک ملی ایران ایفای نقش کرده است.
شایان ذکر است،کریمی، مدیرعامل بانک دی ضمن ابراز قدردانی و سپاس از تمامی عزیزانی که با ارسال پیام های محبت آمیز خود انتصاب ایشان را تبریک گفتند، اعلام داشت در راستای پایبندی و عمل به اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از هرگونه اسراف از ارسال تاج گل یا درج آگهی پیام تبریک در روزنامه ها خودداری شود تا این اقدام نیز منشاء اصلاح امور برای ارائه خدمات شایسته به هموطنان عزیز باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: