کد خبر: ۹۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
کمپانی MSI در حال گسترش امکانات سخت‌افزاری برای گیمرها بوده و به‌تازگی از یک مانیتور گیمینگ جدید رونمایی کرده است.

MSI به‌تازگی جدیدترین مانیتور گیمینگ تخت Optix MAG251RX را معرفی کرده است. مانیتور ۲۴ اینچی Optix MAG251RX از جدیدترین فناوری G-Sync انویدیا پشتیبانی می‌کند و از نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی سریع ۱ میلی‌ثانیه برخوردار بوده است درنتیجه نرم‌ترین تجربه‌ی گیمینگ را برای گیمرها به ارمغان خواهد آورد. با وجود این قابلیت‌ها شاهد عملکردی بی‌نظیر و بسیار سریع در بازی‌های رقابتی چون eSports خواهیم بود.

این مانیتور با کمک نرم‌افزار Mystic Light از MSI، امکان شخصی‌سازی چراغ‌های LED را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. علاوه بر این، Optix MAG251RX تجربه‌ی شگفت‌انگیز تصویری را از طریق پنل IPS با استاندارد HDR 400 و گواهینامه VESA به ارمغان می‌آورد. Optix MAG251RX اولین مانیتور گیمینگ MSI بوده که با فناوری G-Sync انویدیا سازگار است. درواقع با وجود پشتیبانی از فناوری Nvidia G-Sync، شاهد نمایش تصاویر و بازی‌هایی خیره‌کننده در این مانیتور خواهیم بود.

پنل IPS مانیتور Optix MAG251RX دارای زاویه دید گسترده‌ای است، رنگ صفحه را بهینه خواهد کرد و دقت رنگ و تصاویر بهتری را ارائه می‌دهد. این مانیتور از طیف وسیعی از رنگ‌های sRGB پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی آن به ۴۰۰ نیت می‌رسد. MSI در این مانیتور از برنامه‌ی گیمینگ OSD پشتیبانی کرده تا امکان شخصی‌سازی بیشتری را با تنظیمات صفحه ارائه دهد.

مانیتور گیمینگ MSI

 Optix MAG251RX دارای مجموعه اتصالات گسترده‌ای بوده که می‌توان به درگاه‌های DisplayPort 1.2، دو درگاه HDMI 2.0، یک USB Type-C و DisplayPort اشاره کرد. این مانیتور همچنین دارای یک هاب USB است که یک درگاه USB 2.0 Type-B و سه درگاه USB 2.0 Type-A را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

CES LOGO

  

برای مشاهده کلیه اخبار و مقالات و تماشای ویدیوهای مرتبط با نمایشگاه به صفحه اختصاصی CES 2020 مراجعه کنید.

برچسب ها: CES ، Monitor CES ، Gaming CES ، MSI CES
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار