کد خبر: ۹۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵
نسل جوان و دهه هفتاد و هشتاد هم برای تسکین دل‌های خود در گلزار شهدای کرمان و بر سر مزار اسطوره و قهرمان زندگی خود حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، با اینکه مدت زیادی باقی مانده تا پیکر شهید قاسم سلیمانی به شهر کرمان برسد و روی دست مردم قدرشناس تشییع شود، اما با جمعیت زیادی از مردم کرمان از پیر و جوان در مزار شهدای این شهر مواجه می‌شوی که همه برای تسکین دلهای خود آمده‌اند و از اسطوره‌ زندگیشان می‌گویند. در این میان دختران و پسران دهه هفتاد و هشتاد بیش از همه برای قهرمان این روزهای ایران غمگین هستند و دسته جمعی و یا تک به تک در مسیر گلزار حرکت می‌کنند.  یکی از آنها با سکوت و بغضی که در نگاه و کلامش بود از حس و حال مزار شهدا گفت: حس عاشقانه و حس خوبی حاکم بود.

او به عنوان یکی از جوانان این سرزمین که گام دوم انقلاب را مشاهده و پای در آن مسیر قرار داده است در پاسخ به سوالی که با دیدن پیکر سردار چه حرفی با او دارید بزنید، تصریح کرد: اگر کسی کاری انجام ندهد، به تنهایی خودم و با هرنحوی که شده وهر کاری که از دستم بر بیاید در این مسیر انجام می‌دهم.

این دختر جوان اشاره‌ای به حس عجیبی که به سردار داشت کرد و گفت: خیلی دوستشان داشتم و اسطوره و قهرمان زندگی من بود که حتی آرزویم بود از نزدیک او را ببینم اما سعادت نداشتم و در یک کلام می‌توان گفت که یک مرد دلیر و شجاع بود.

او اما معتقد بود که برای تسکین درد همه مردم و به ویژه نسل جوان باید انتقام سخت گرفته شود و همه مردم صحبت از انتقام سخت می‌کنند.

انتهای پیام/169/ ت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار