کد خبر: ۹۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
آب و هوا
کارشناس هواشناسی: فردا سامانه بارشی از سمت غرب، وارد کشور خواهد شد.
خانم معصومه احمدی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ افزود: امروز در بیشتر مناطق کشور جو نسبتاً آرامی پیش بینی می‌شود، البته در شمال شرق و شهرستان مشهد مه غلیظی گزارش شده است که برطرف می‌شود.
وی گفت: امروز شاهد افزایش آلاینده‌ها در نواحی صنعتی و شهر‌های پر جمعیت به ویژه در تهران خواهیم بود.
احمدی ادامه داد: از فردا سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور می‌شود که پیش بینی می‌کنیم در استان‌های شمال غربی، غرب و جنوب غرب از جمله کرمانشاه، ایلام، آذربایجان غربی، لرستان و خوزستان بارندگی رخ دهد و عصر فردا در دیگر مناطق کشور شاهد بارندگی خواهیم بود.
وی گفت: این سامانه بارشی در روز پنجشنبه تقویت می‌شود و همه مناطق جنوبی و شمالی کشور را در بر می‌گیرد و شدت بارش‌ها بسیار زیاد است که می‌توانیم این شدت را در استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان حس کنیم.
کارشناس سازمان هواشناسی افزود: برای روز جمعه نیز بیشتر مناطق شرقی و جنوب شرق شامل استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و یزد شاهد بارندگی شدیدی خواهند بود که وقوع سیلاب هم پیش بینی می‌شود.
وی گفت: برای روز جمعه در استان‌های ساحلی دریای خزر و همچنین استان‌های قزوین، البرز و تهران نیز بارندگی شدیدی خواهیم داشت و این سامانه تا ابتدای هفته آینده کل کشور را در بر می‌گیرد و در همین ایام شاهد کاهش دمای هوا نیز خواهیم بود.
احمدی گفت: امروز در تهران شاهد غبار محلی خواهیم بود و هوا صاف است و دما در گرمترین زمان به ۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار