کد خبر: ۹۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
مديرعامل و ديگر مديران شركت تجارت صنعت خليج فارس از مجتمع پتروشيمی بندرامام بازديد كردند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پتروشيمی بندرامام، رضا عبادزاده مديرعامل شركت تجارت صنعت خليج فارس به همراه هياتی در مجتمع پتروشيمی بندرامام حاضر شدند و از نزديك از فرآيندهای توليدی و واحدهای عملياتی پتروشيمی بندرامام بازديد کردند.
پس از اين بازديد، جلسه‌ای با حضور حميدرضا رستمی مديرعامل و مديران پتروشيمی بندرامام با مديران شركت تجارت صنعت خليج فارس در سالن كنفرانس مجتمع برگزار شد.
طي اين جلسه حميدرضا رستمی مديرعامل پتروشيمی بندرامام ضمن خيرمقدم به حاضرين در جلسه توضيحاتي از پيشينه و نحوه احداث مجتمع و همچنين شرايط فعلی شركت در حوزه توليد، تعميرات و نيروی انسانی ارائه کرد.
رستمي در ادامه با توجه شرايط كشور كه دچار تحريم هاي ظالمانه و غيرقانوني شده است از زحمات مجموعه تجارت صنعت خليج فارس در پيشبرد اهداف نظام در حوزه فروش و صادرات محصولات پتروشیمی تشكر و قدردانی كرد.
در ادامه جلسه عبادزاده مديرعامل شركت تجارت صنعت خليج فارس ضمن ابراز رضايت از حضور در مجتمع پتروشيمی بندرامام اظهار داشت: همواره همكاري بسيار مطلوبی بين بازرگانی پتروشيمی بندرامام و شركت تجارت صنعت وجود دارد و انتظار می‌رود سطح تعاملات ارتقاء يابد.
گفتني است پتروشيمي بندرامام و تجارت صنعت خليج فارس از شركت‌های زير مجموعه شركت صنايع پتروشيمي خليج فارس به شمار می‌روند كه در اين بين پتروشيمی بندرامام ماموريت توليد انواع محصولات و شركت تجارت صنعت ماموريت فروش و صادرات محصولات را به عهده دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: