نمایندگیهای فروش "خانمها مقدم ترند" نیسان برای نخستین بار در سال 2013 ایجاد شد و خودروهایی مانند روکس را عرضه میکند که مورد پسند زنان بویژه زنان خانه دار قرار میگیرد. بعضی از نمایندگیهای فروش محل نگهداری کودکان خردسال و اتاق بازی برای کودکان دارند و از طراحیهای شیک و رنگی برای جذابتر شدن نمایشگاههای خودرو در نظر خریداران زن استفاده کرده اند.
طبق تحقیقات وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن که در سال 2012 انجام گرفت، در این کشور از هر چهار خرید بزرگ در سه مورد تصمیم خرید از سوی زنان گرفته میشود یا زنان به طور مشترک با همسرشان تصمیم میگیرند.
تحت مدیرعاملی کارلوس قصن، نیسان با سهم هفت درصدی زنان در سطوح مدیریتی این شرکت، در صنعت خودروسازی ژاپن پیشتاز است و قصد دارد مدیران زن را تا سال 2017 به 10 درصد افزایش دهد.
بر اساس گزارش بلومبرگ، نیسان در سال مالی جاری منتهی به مارس 2017 با بهره گرفتن از ارزانی ین، قصد دارد بیش از یک میلیون خودرو در ژاپن تولید کند.