کد خبر: ۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
در معاملات امروز محقق شد؛
امروز چهارشنبه 19 شهریور ماه در جریان معاملات فرابورس تعداد 238 هزار و 201 سهم به ارزش یک میلیون و 82 هزار و 562 ریال در 9 هزار و 885 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
به گزارش تجارت آنلاین؛در جریان معاملات فرابورس شاخص کل روند مثبت خود را ادامه داده به طوری که امروز با رشد  7 واحدی به رقم 820.10 واحد رسید.
 
براساس این گزارش؛سمگا پیشتاز معاملات تا این لحظه بوده و رشد 4.99 واحدی را تجربه کرده صرور و کی بی سی نیز از معاملات مثبت امروز به ترتیب 2.1 واحد و 1.98 واحد بودند.
 
همچنین ذوب منفی‌ترین نماد در روند معاملات فرابروس بوده که کاهش 3.39 واحدی را تجربه کرده ثتران نیز روند منفی 1.95 واحدی داشته حسینا و بمپنا با روند منفی 1.72 و 0.61 واحدی را تجربه کردند.
 
شایان ذکر است؛در پیام‌های ناظر فرابورس عرضه یک جای سهام مدیریتی غیرکنترلی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، محدودیت دامنه نوسان قیمت نماد معمملاتی آرمان 1، وآفری 1، و محدودیت‌های عدم فروش تا دو ماه و سقف خرید در حق تقدم استفاده از تسهیلات بوده است.
 
در پایان توقف نماد معاملاتی اوراق مشارکت شرکت پالایش نفت تهران، اتمام پذیره‌نویسی حق تقدم استفاده نشده شرکت داروسازی تولیددارو بوده است.
 

انتهای پیام/
برچسب ها: صعود ، شاخص ، فرا بورس
نام:
ایمیل:
* نظر: