کد خبر: ۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷
در پایان معاملات هفته سوم شهریور؛
در حالی که دماسنج فرابورس (آیفکس) با رشد 4.9 واحدی سبز شد، بالغ بر هزار و 514 میلیارد ریال اوراق مورد داد و ستد قرار گرفت.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از روابط‌ عمومی فرابورس ایران؛ معاملات امروز فرابورس در حالی پایان یافت که بالغ بر 366 میلیون و 630 هزار اوراق به ارزش یک هزار و 514 میلیارد ریال طی 17 هزار و 442 دفعه مبادله شد و آیفکس 4.9 واحد رشد کرد.
 
افزون بر این در میان بازارهای اول ،دوم و پایه، سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود با جابجایی 6 میلیون سهم به ارزش 24.48 میلیارد ریال از حجم و ارزش بیشتری بر خوردار بود.
 
همچنین در جریان معاملات امروز، قیمت هر سهم شرکت‌های افرانت، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و حق تقدم سهام گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی بیشترین افزایش و سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان و مجتمع معادن مس تکنار نیز بیشترین کاهش قیمت را داشتند.
 
بر اساس اعلام پیام ناظر بازار، نماد معاملاتی شرکتهای بیمه آرمان و بیمه کارآفرین با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف50 درصد به جریان معاملات بازگشت و نمادهای حق تقدم داروسازی تولید دارو و اوراق مشارکت شرکت پالایش نفت تهران متوقف شدند.
 
در بازار ابزارهای نوین مالی هم بیشترین حجم معاملات مربوط به خرید و فروش 15 هزار و 990 برگه اوراق اجاره مپنا بود و در بازار  ETF صندوق سرمایه گذاری آساس با جابه‌جایی23 هزار و 628 واحد بیشترین حجم و صندوق سرمایه‌گذاری اطلس با بیش از 182 میلیون ریال بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: معاملات ، بورس ، مسکن
نام:
ایمیل:
* نظر: