به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه در این سخنرانی محورهای ایندکس سازی رضایت بیمه گذاران و رابطه آن با سودآوری؛ ایندکس سازی وفاداری بیمهگذاران و تقسیمبندی آنها؛ شناسایی عوامل تاثیرگذار بر رویگردانی/ ریزش بیمه گذاران؛ پیشبینی رویگردانی / ریزش بیمه گذاران و تدوین راهکارهای عملی بازاریابی بیمه مورد بررسی قرار می گیرند.
از علاقهمندان به شرکت در این سخنرانی که در تاریخ 98/11/7 برگزار می گردد دعوت میشود به سامانه آموزش پژوهشکده بیمه به آدرس http://lms.irc.ac.ir مراجعه نمایند.
شایان ذکر است به شرکت کنندگان در این سخنرانی گواهی حضور اعطا میشود.