کد خبر: ۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۱
مدیرعامل بیمه ایران گفت:‌ درصدد گسترش فعالیت های برون مرزی خود بوده و دراین رابطه با کشورهای حوزه خلیج فارس و همسایگان غربی و شرقی جلسات خوبی برگزار و درحال توسعه فعالیت های بیمه ای با این کشورها هستیم.
به گزارش تجارت آْنلاين به نقل از ایسنا، محمود امراللهی در نخسیتن همایش تخصصی مسوولان روابط عمومی مدیریت ها و شعب بیمه ایران گفت: ما راهبر صنعت بیمه در ایران هستیم و هرگونه تغییر در ارائه خدمات با توجه به فراگیری این مجموعه در کشور با نظر این شرکت انجام می‌شود.

وی گفت: در دوره جدید در نظر داریم با ایجاد تغییر در رویه سرویس دهی، بالاترین کیفیت در ارائه خدمات در بین شرکت های بیمه ای را به خود اختصاص داده و از این طریق ضریب نفوذ بیمه در کشور را افزایش دهیم.

امراللهی با بیان اینکه هم اکنون خدمات و ارائه سرویس بیمه ای مورد رضایت عموم مردم نیست، اظهار کرد:‌ صنعت بیمه به مشتریانش وابسته است و ما باید برای جلب رضایت مشتریان خود بدنبال تغییر در ارائه خدمات به بیمه گذار و زیان دیدگان باشیم.

به گفته وی یکی از دلایل گلایه‌های بیمه گذاران در حال حاضر عدم اطلاع کافی از بیمه نامه، وضعیت رسیدگی و پرداخت خسارت در صنعت بیمه است که نارضایتی بیمه گذاران را درپی داشته است در همین ارتباط باید خدمات و خسارت های پرداخت شده به طرق مختلف به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

رییس هیات مدیره بیمه ایران ادامه داد:‌هدف اصلی ما توسعه بازار و ایجاد رفاه برای عموم مردم است تا همگان از خدمات مناسب بیمه ای به نحو مطلوب بهره مند شوند.

وی ادامه داد: در بخش سرمایه گذاری، گردشگری و IT‌ نیز فعالیت های خوبی در این مجموعه در حال شکل گیری است، اما این فعالیت ها کامل نیست و باید آن ها را گسترش دهیم.

امراللهی با اشاره به دولتی بودن شرکت متبوعش تصریح کرد: ‌ما باید بر اساس انتظارات مردم و دولت مجموعه را به حرکت درآوریم و دراین خصوص از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار