کد خبر: ۹۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵
به مناسبت ۱۲ بهمن صورت گرفت؛
رده‌های مختلف نیرو‌های مسلح استان قم به همراه قشر‌های مختلف مردم امروز در سالروز ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) بیت تاریخی آن امام بزرگوار را در میدان روح الله قم گلباران کردند.

گلباران بیت تاریخی امام خمینی(ره) در قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، رده‌های مختلف نیرو‌های مسلح استان قم به همراه قشر‌های مختلف مردم، روحانیون و زائران کریمه اهل بیت (س) امروز در سالروز ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) و آغاز ایام الله دهه فجر، بیت تاریخی آن امام بزرگوار را در قم گلباران کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم که ساعتی پیش در مراسم آغازین گرامیداشت دهه فجر در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) شرکت کرده بودند، در ساعت ۹:۳۳ به یاد لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در ۱۲ بهمن سال ۵۷، سرود‌های انقلابی سردادند و یاد و خاطره امام عزیز و شهدای بزرگوار را گرامی داشتند.

پس از آن، در حالی که گروه موزیک سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) و یگان‌های موتوری نیرو‌های مسلح در پیشاپیش در حرکت بودند، شرکت کنندگان راهپیمایی باشکوهی را از حرم حضرت معصومه تا میدان روح‌الله برگزار کردند.

راهپیمایان که شاخه‌های گل، تمثال‌های مبارک امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی و سردار شهید قاسم سلیمانی را در دست داشتند، با سردادن شعار‌های انقلابی و اعلام انزجار از آمریکا، اسراییل و آل سعود و منافقان، بار دیگر حمایت و پایبندی خود را از آرمان‌ها و ارزش‌های بلند امام و شهدا و انقلاب و رهنمود‌های رهبری ابراز نمودند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی، در پایان در بیت حضرت امام خمینی (ره) واقع در میدان روح الله حضور یافتند و با گلباران این بیت تاریخی، یاد و خاطره امام عظیم الشان را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار