به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، با تصویب هیئت مدیره و در راستای افزایش رضایت مشتریان و کیفیت خدمات، واحد امورمشتریان راهاندازی شد و با حضور مدیرعامل بیمه معلم رسما افتتاح گردید.
براین اساس در ابتدا، به منظور تسهیل دسترسی مشتریان، نرمافزار نوین مرکز تماس راهاندازی گردید. همچنین نظرسنجی از مشتریان به صورت روزانه درحال انجام است، که نتیجه این اقدامات نشاندهنده کسب رضایت بیش از 80 درصدی مشتریان شرکت در سال جاری میباشد.
این گزارش میافزاید: طبق برنامهریزی صورتگرفته، رونمایی از باشگاه مشتریان با ساختار جدید، انجام بازاریابی دیجیتال و فروش آنلاین از برنامههای سال آتی این واحد میباشد و تمامی فرایندها در بستر نرم افزار Microsoft CRM اجرایی خواهد شد.
واحد امورمشتریان، حلقه ارتباطی شرکت با مشتریان است... و انتظار میرود با افتتاح این واحد، ارتباط بهینه با سایر واحدهای سازمانی ایجاد شده و گامی در جهت افزایش کیفیت خدمات، رضایت مشتریان و در نهایت، وفاداری مشتریان باشد.