کد خبر: ۹۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲
همایش شرکت فراگستر پرشیا الکترونیک با محوریت هوش مصنوعی در امنیت و معرفی محصولات و دستاوردهای جدید شرکت در محل سالن همایش های رازی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین، فرزاد نوری، مدیرعامل شرکت فراگستر الکترونیک به مشکلات و محدودیت های بومی سازی در ایران اشاره کرد و گفت : بومی سازی در ایران کار سخت و دشواری است. فراگستر الکترونیک در ابتدای شروع فعالیت با کمپانی تیاندی که در زمینه نظارت تصویری مقام پنجم دنیا را به خود اختصاص داده است آغاز به همکاری نمود و در تلاش است با بومی سازی امنیت بیشتری برای کشور ایجاد نماید.
نوری درخصوص تولد برند ناظر اظهار داشت: صنایع تولیدی فراگستر با همکاری و در اختیار داشتن دانش فنی تولیدکنندگان برتر دنیا اقدام به تولید تجهیزات حفاظت الکترونیک با برند ناظر نموده است . برند ناظر به عنوان یک محصول ایرانی قابلیت رقابت با بهترین محصولات روز دنیا را دارد . ناظر به عنوان یک محصول با کیفیت جهت استفاده در پروژه های استانی و ملی تولید می شود.
وی در ادامه به هوشمند سازی شهرها اشاره کرد و گفت: تمام دولت مردان دنیا به این فکر هستند که شهرها را امن و هوشمند کنند.در همین زمینه ما با همکاری جهاد دانشگاهی خواجه نصیر اقدام به راه اندازی اولین دوره دانشگاهی حفاظت الکترونیک پودمانی نموده ایم تا یک زبان مشترک بین کارفرما و پیمانکار به وجود آوریم و بتوانیم نرم افزارها را در داخل کشور بومی سازی کنیم.همچنین ما با چند استارت آپ در حال حاضر مشغول فعالیت و همکاری هستیم و از طرح های نوین حمایت می کنیم.
راه اندازی آزمایشگاه پیشرفته و کامل سامانه های حفاظت الکترونیک در کنار خط تولید اختصاصی و اتاق تمیز جهت تولید تجهیزات الکترونیکی با فناوری روز دنیا از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه می باشد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: