کد خبر: ۹۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸
اعضای هیات علمی و پژوهشگران پژوهشکده بیمه در ششمین کنفرانس ملی مهندسی مالی و بیم سنجی که در تاریخ دوازدهم تا پانزدهم بهمن ماه سال جاری در پژوهشگاه دانش های بنیادی برگزار شد، مشارکت علمی فعالی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، در این کنفرانس، دکتر فربد خانی زاده عضو هیات علمی گروه پژوهشی بیمه های اموال و مسئولیت پژوهشکده بیمه مقاله use of decision tree in classifying customers of third-party liability motor insurance را که با مشارکت دکتر محمدرضا اصغری اسکویی و آزاده بهادر تهیه شده بود، به زبان انگلیسی ارائه کرد.
بر پایه این گزارش فاطمه عطاطلب پژوهشگر پژوهشکده بیمه و دکتر امیرتیمور پاینده نجف آبادی مقاله Non – life insurance reserve for Solvency purpose را ارائه کردند که این مقاله در ردیف مقالات برتر دانشجویی انتخاب شده و مفتخر به دریافت لوح تقدیر از دبیر علمی ششمین کنفرانس ملی مهندسی مالی و بیم سنجی و دریافت جایزه از شرکت بیمه سامان به عنوان حامی این کنفرانس گردید.
این گزارش می افزاید دکتر میترا قنبر زاده عضو هیات علمی و سرپرست گروه پژوهشی بیمه های اشخاص پژوهشکده بیمه از دیگر سخنرانان این کنفرانس بود و مقاله ای با عنوان
A Survey on data mining methods for customer churn prediction in Insurance industry را که با مشارکت دکتر اسماء حمزه عضو هیات علمی گروه پژوهشی بیمه های اموال و مسئولیت پژوهشکده بیمه تهیه شده بود، ارائه نمود.
همچنین مقاله ای با عنوان application of factor analysis in assessing the service quality of departments of claim assessment in insurance companies موضوع سخنرانی ارائه شده توسط دکتر سمیه میره پژوهشگر پژوهشکده با مشارکت دکتر فربد خانی زاده در ششمین کنفرانس مهندس مالی و بیم سنجی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: