کد خبر: ۹۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹
دبیر انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات نان صنعتی ماشینی گفت: قصد داریم پس از ارزیابی قیمت تمام شده نان و در نظر گرفتن تمام جوانب، به دلیل جلوگیری از ورشکستگی واحدهای نان صنعتی اگر امکان ثبات قیمت نان‌های صنعتی وجود نداشت، بین 10 تا 15 درصد افزایش قیمت را اعمال کنیم.
به گزارش تجارت آنلاين، علیرضا مروت‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این‌که هر گونه افزایش قیمت در حوزه نان باید به صورت حساب شده و منطقی صورت بگیرد، اظهار کرد: از طریق اتحادیه نان تمام مواد اولیه و عناصر موجود در تولید نان مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و هدف این است که تا حد امکان، قیمت نان‌های صنعتی افزایش پیدا نکند.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات نان صنعتی ماشینی ادامه داد: از آنجاکه نان صنعتی فراگیری چندانی در بین مردم ندارد به نفع تولیدکننده است که قیمت نان صنعتی افزایش چندانی پیدا نکند و اگر امکان داشت در همین قیمت فعلی باقی بماند.

مروت‌پور از احتمال افزایش 10 تا 15 درصدی قیمت نان صنعتی از فروردین خبر داد و گفت: اگر این افزایش قیمت صورت نگیرد واحدهای تولیدی ورشکسته می‌شوند اما تمام تلاش این است که بدون افزایش قیمت، بتوانیم بقای نان‌های صنعتی را حفظ کنیم.

وی آزادسازی قیمت نان را راه افزایش کیفیت مناسب سازی قیمت عنوان و اظهار کرد: به نفع صنعت نان است که آزادسازی هر چه زودتر صورت گیرد چراکه دولت به هر بخشی یارانه دهد فعالیت صنعت کاهش پیدا می کند.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات نان صنعتی ماشینی با اشاره به مزیت‌های آزادسازی گفت: این امر موجب می شود تولیدکنندگان به رقابت سالم بپردازند که در این صورت تولید افزایش می‌یابد و قیمت‌ها تعدیل می‌شود.

مروت پور ادامه داد: هدف ما این است که به صورت کارشناسی و اصولی قیمت نان صنعتی را افزایش دهیم و تا جایی که امکان دارد تلاش می کنیم بدون افزایش قیمت، نان صنعتی عرضه شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار