کد خبر: ۹۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
مدیرعامل بیمه ایران با ارائه گزارشی از عملکرد یکساله، استراتژی تدوین شده برای شرکت را در قالب 4 شاخص شفافیت، کیفیت، توسعه فرهنگ بیمه و بیمه زندگی برشمرد.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از ایسنا، محمود امراللهی در نشست خبری که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی ها و استراتژی تدوین شده در افق 1404، شرکت سهامی بیمه ایران برترین شرکت غرب آسیا خواهد بود. بیمه ایران تنها شرکت بیمه دولتی در کنار 28 شرکت بیمه غیر دولتی دیگر فعالیت می‌کند و دارای بیشترین سهم بازار بیمه ای کشور است.

وی تصریح کرد: شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان بیمه گر اتکایی معتبر در سطح بین المللی دارای بیشترین نمایندگی فروش است.

امراللهی پوشش بیمه درمان بیمه ایران را در کشور 5میلیون نفر و تعداد بیمه نامه های شخص ثالث صادر شده در سال جاری را 10 میلیون بیمه نامه اعلام کرد.

مدیرعامل بیمه ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انعقاد بزرگترین قرارداد بیمه ای کشور توسط این شرکت گفت: صنایع و شرکت‌های بزرگی مانند خودروسازی، نفت و فولاد از جمله مشتریان مهم این شرکت هستند.

امراللهی با بیان اینکه در تدوین استراتژی شرکت سهامی بیمه ایران به سند راهبردی و نمادهای بالادستی این شرکت از جمله وزارت اقتصاد و بیمه مرکزی توجه شده است، تاکید کرد: ذینفعان بیرونی، داخلی، زیان دیدگان، کارگزاران و نمایندگان نیز در این استراتژی مورد توجه ویژه قرار گرفتند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پرطرفدارترین عناوین