کد خبر: ۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: 260 هزار واحد مسکن مهر تاکنون افتتاح شده و تا پایان سال 200 هزار واحد دیگر واگذار می شود و عملا مجموع تعداد مسکن مهر انجام شده تا پایان سال بالغ بر 460هزار واحد می شود.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از ايسنا، احمد اصغری مهرآبادی در جلسه شورای مسکن استان با اشاره به اینکه دولت تاکید بر اتمام طرح های مسکن مهر دارد، گفت: باوجود مشکلاتی که این پروژه‌ها داشتند، رییس جمهور تاکید بر اتمام این امر داشته و دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از کارهایی که این دولت به ثمر رساند، افزایش زمان وام مسکن مهر از 15 به 20 سال بود، افزود: تعداد زیادی از طرح‌هایی که وام آن 20 و 22 میلیون تومان بود، پرداخت شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ، عنوان کرد: 260هزار واحد مسکن مهر تاکنون افتتاح شده و تا پایان سال 200 هزار واحد دیگر واگذار می شود و عملا مجموع تعداد مسکن مهر انجام شده تا پایان سال به بالغ بر 460هزار واحد می گردد.

اصغری مهر آبادی با اشاره به اینکه 340 هزار واحد در سال گذشته به دلیل مشکلات متوقف شده بودند و با فعالیت های انجام شده در سالجاری با دعوت از مدیران کل استان ها و مسئولان مشکلات استان ها یک به یک بررسی کردیم، اظهارکرد: نتیجه این امر امضا بخشنامه ای بود تا تمامی مشکلات به ریز حل شود تا کار به مرحله پایانی خود برسد در حال حاضر 110 هزار واحد مشکل دار داریم و صورت جلسه شده تا پایان سال آینده این مشکلات حل شود.

وی افزود: مازندران جزو استان های موفق در کشور است و مشکلات آن در مقابل مشکلاتی برخی از استان ها ، ناچیز است.

قائم وزیر عنوان کرد: 300 هزار واحد مسکونی در کشور آماده است ولی به دلیل نداشتن امکاناتی چون آب و برق و ... بهره برداری نمی شود، لذا در این راستا با حضور معاون اول رییس جمهور این مشکلات بررسی و دستورات لازم در جهت رفع هر چه سریع تر این مشلات داده شده است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین مشکل استان مازندران در بحث مسکن مهر مربوط به فاضلاب است و ما پیگیر این امر خواهیم شد، افزود: مشکلاتی در بحث خدمات رو بنایی مانند مسجد، کلانتری و مدارس و ... نیز موجود است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار